Tokio Hotel

Hejsan människorna!
Jag ligger i sängen faktiskt, skriver lite och kollar på lite bilder som vi tog i går..
Det var världens kaos i går, påvägen dit så var tåget inställt bla, så vi fick vänta in en anslutningsbuss, sen när vi kom fram till östertälje, så insåg vi att vi aldrig skulle hinna till halv åtta, in till globen.
Så då ringde min storasyter och fixade skjuts till oss in till globen, när vi satt och väntade på skjutsen på en äcklig perrong, så tog vi lite bilder på vårat smink/outfit.

Sen så när vi fick skjuts in till stan så sa min syrra att vi inte får ta med oss kameran in på globen, och att det stod på deras hemsida osv, så jag gav min camera till min storasyter och bad henne ta med den hem, så att inte det skulle bli så att dom tog den ifrån mig, eller nekade oss att komma in.
SEN när vi kommer in, hittar våra platser, så visar det sig att man visst får ha kameror, då ALLA har det..
SÅÅÅÅ IRRITERANDE..
Men ni får kolla på bilder av konserten på andra sidor på nätet, det lär finnas hur mycket som helst!
I allafall konserten var grymt häftig och rolig, massor av sjuka effekter och grymt ljud..
Alla tjejer typ svimmade när dom kom in på scenen och det var sjukt mycket skrik!
Min lillasyster var i EXTAS under hela konserten och hon fick se sina stora idoler, så jag är jätte glad för hennes skull! MEN jag har lite bilder från när vi satt på perrongen och väntade på skjuts! :)







I dag så har jag och Amanda varit barnvakt till lilla Malva, hon är såå söt, tror hon är ett år snart.. Jätte glad och gullig liten tjej, hon badade och plaskade i vattnet!
Sen så skulle jag byta blöja på henne och då sa Amanda när jag var klar, den mest klockrena kommentaren
"Är det där verkligen rätt?"
I morgon blir det utgång med tjejerna, ska bli mys!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback