Påskafton

Hejsan hejsan! Hur mår ni alla? Mätta och glada?
Jag mår helt okej, har käkat lite påskmat med familjen och fått lite påskägg, ska hem till pappa om några timmar och träffa lite mer släkt och familj och käka lite middag, jag kommer inte äta så mycket dock!
Jag sålde min nya LG i går, för jag ville ha en ericsson i stället, så jag har klickat hem min nya goding, ja det är sant, jag byter mobiler väldigt ofta! Men man ska ha någon man trivs med helt enkelt!
Här är den härliga snyggingen, rosa är den oxå!


Så den har jag klickat hem, som kommer hem på lådan om några dagar förhoppningsvis, det är väl typ den tiden det brukar ta, jag hoppas att den kommer snart.. Jag längtar efter den! VERY NICE♥
Jag hoppas ni får en väldigt mysig påskafton, för den har börjat väldigt bra för mig, förutom att mitt internet har strulat lite, så vi ringde in till Comviq, men nu verkar det funka fin fint, hoppas jag att de fortsätter med!
Senare i kväll så kommer jag nog vara med Jakob och lite andra kompisar, han ringde i går och frågade om vi skulle ses i morgon, så vi får se vad som sker häromkring!
Ha en underbar påskafton!
Pusss o kram

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback