Huvudvärk och Hockey

Jag har verkligen huvudvärk, VERKLIGEN.. Men man ska inte klaga, det går över förhoppningsvis!
Har haft det några timmar, enda sen jag var på hockeyn tidigare i dag, då jag skrek så mycket så jag fick ont i skallen haha, grymt match by the way..
Gick med båda mina systrar och med pappa, och vilken grym match det var alltså, riktigt bra, men spännande som fan och pirrig... Vi vann, men inte i ordinarie tid, vi vann i förlängningen, men vi vann i allafall! ♥

Sen så åkte vi till farmor och käkade lite påskmat, det var jätte gott, farmor är så duktig på att laga mat så allt som hon lagar är lika gott! Hennes hund Polly som är helt underbart mysig, hade MENS eller (löpte) och mensade på min systers tröja, haha så hon fick tvätta av den med kallt vatten och föna den med hårfönen!
Lilla söta Polly, hon är så gullig, liten persiko färgad pudel!

I morgon ska jag upp och jobba, börjar vid klockan ett tiden, har varit skönt att vara ledig i flera dagar nu under påskhelgen, var väldigt skönt att bara ta det lugnt!
Sen så tänkte jag städa lite när jag kommer hem och så får vi ser vart annars dagen leder, det är ju röd dag i morgon fortfarande, så jag vet inte om de flesta är lediga? Det är i allafall påsklov för de som går i skolan vet jag, men många verkar jobba i morgon! Hoppas min nya mobil kommer snart oxå!



Visst är dem fina mina hjärtformade örhängen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback