Hej mina älskade läsare!

Jag är såå nyfiken på er, vilka är ni som kollar in här varje dag?
Vad gör ni om dagarna, hur ser erat liv ut?
Vore kul om ni började kommentera och berätta lite mer om er!
Är juuu nyfiken på er!

I dag har jag varit och jobbat, hade en rätt jobbig dag i dag från början på morgonen så jag hade lite svårt att prestera på jobbet.. Sen blev jag hämtad av pappa och så åkte vi till farmor och åt världens godaste mat!
Farmor är verkligen UNDERBAR, hon gör så god mat!
Vi åt kött, med potatis och kantarellsås.. mmm.. fortfarande mätt!

Kom hem vid 21.00 ca, och så har jag städat upp i mitt rum, började bli lite mycket kläder och grejer, så jag städade upp allting, älskar känslan efteråt, att lägga sig i en nybäddad säng, helt rent och fint!
I morgon ska jag upp och träna, mitt gym har varit stängt under påskhelgen, så det ska bli skööönt att komma ner och träna i morgon, man längtar efter att träna varje dag man inte är på gymmet!
Det bara sprätter i benen, vill verkligen pumpa!
Jag och syrran brukar träna tillsammans,
Vi har alltid väldigt roligt tillsammans!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback