Måndag

Ny vecka, nya tag, det är faktiskt riktigt fint väder ute ju, skönt!
Lite molnligt, men det är endå fint väder, solsken och skön!
Jag ska snart bege mig till gymmet för ett skönt träningspass, det ska bli skönt, min deff period börjar ju nu, träning varje dag förutom en vilodag..
Sov vääldigt länge idag, jag har märkt det, att man blir bara tröttare och tröttare ju längre man sover, inte roligt alltså.. haha, jag ska börja gå upp tidigare på morgonen, för jag jobbar ju kvällar, och då blir det lätt så att man lägger sig sent och går upp väldigt sent oxå, därför ska jag försöka vända på detta.
Nepp, nu ska jag göra mig iordning och bege mig, kan inte sitta här hela dagen.. Ska i väg och jobba sen oxå, tyvärr kanske man kan säga?
För det är hockey i kväll... Fan vad jag skulle vilja gå på den matchen, men jag måste verkligen jobba, behöver pengar pengar pengar... Men det vore allt skoj att gå på matchen i kväll, hoppas det går bra.. ♥

Jag har väldigt nyligen kollat på en dokumentär om "Primordial Dwarfism", som handlar om att man har en väldigt ovanlig dvärgväxt.. Barnen är väldigt små och lever oftast inte så länge.. Väldigt synd om de här barnen för dem får ofta problem med synen, hörseln och massor av andra delar av kroppen som inte riktigt fungerar som det ska egentligen..

Här har vi en liten flicka som lider av sjukdomen,
tillsammans på bilden är hennes pappa.

Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback