Kaviar macka och ägg!

I bland kan det vara sååå jäkla gott, att käka ägg och kaviar mackor!
Fasen vad jag älskade kaviar och ägg när jag var liten, jag var helt tokig i det!



Vaknade vid 11 tiden, la mig ganska sent i går, vid två tiden, var uppe sent och msn:ade och även höll på och kollade runt lite på nätet.. Nu funkar i allafall "min" telefon, så det är skönt det i allafall.

I dag ska jag umgås med Jeanette och hennes bebis Malva, vi kunde inte gå ner på stan som vi hade planerat men vi ska vara hemma hos henne och fika/snacka tjej snack, det kan behövas!
Sen vart resten av helgen bär av får vi se faktiskt, jag kommer inte planera in någonting, utan helgen får vara helt öppen.. Jag ska i allafall jobba i morgon, och kanske på söndag det får vi se!
Kanske ska på bio med Marina i dag, vi får se, vi vill se den nya filmen "Remember me" den har bio premiär idag, så vi får se om det blir så att vi drar på den!

Eh.. Hittade en video på Youtube, detta smink var inte snyggt.. eller?

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback