Jag vet, ni får skälla..

Jag är skit dålig på att blogga just nu, jag vet inte varför riktigt.. har ingen inspiration!
Orkar inte riktigt..

Jag har i allafall varit och sett på "Farsan" med syrran, sjukt rolig film!
Var och jobbade i dag, mådde dock inte så bra på jobbet, kände mig hängig och sådär, jag ramlade i går, vet inte om jag berättade det.. men ramlade på en hal isfläck och gjorde mig lite illa..
Det kanske blir en spontan kryssning i helgen med Marina och några andra, vi får se, vi håller på och kollar runt lite på viking och ser vad som finns! förmodligen lördag.

Men på torsdag ska jag på konsert med syrran, TOKIO HOTEL! haha fan va kul det ska bli, vi ska rocka sönder.. Ska ner på stan i morgon och kolla på lite kläder och smink, så nu ska jag sova!

Här är en bild på min underbara vän Hakar, som jag lämnade för 6 månader sen bakom mig, var aldrig mening att svika honom men var tvungen att gå vidare med mitt liv.. Komma därifrån.. han vet vad jag menar.
Är så glad att han förstod och att han fortfarande är lika underbar!
Love you man ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback