Hunddagis!

Vi har hunddagis här hemma, såå mysigt!
Min storasyster är här och hälsar på och hon har 3 hundar, plus att vi har 2 st.. Så vi är 5 hundar här allt som allt..
En sak ni inte visste om mig förmodligen, är att jag har jobbat på hunddagis faktiskt! 
Då går man runt med typ massor av hundar i koppel runt midjan, och promenerar och plockar upp skit från massor av hundar.. Skit mysigt! 
 
Det är helt sjukt mysigt, jag älskar dogs!
Kollar på American Idol, I like it! Gillar alla "sång program" det är alltid kul att kolla på, jag ska snart börja städa mitt rum, behövs verkligen.. ligger kläder överallt!
Har varit på stan idag, fixat lite saker och köpt några snygga grejer..
Varit och gymmat och sen drog jag och jobbade!
I morgon ska jag ner och träna sen jobba, nu ska jag börja städa tänkte jag, så det blir gjort..
Syrran ska sova med mig i natt i dubbelsängen haha, för storesyrran tar hennes rum!

Nepp, nu ska jag börja städa!
Seee yah! hörs nog senare sen!
Pusss och klem!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback