Hund program, men inte hundväder!

Kollar på ett hundprogram på trean!
Det där med den där tjejen, som ska hålla på och lära hundar och deras ägare..
Som ni vet så har vi hunddagis här just nu! Min syrra är här, med sina tre hundar, plus att vi redan har 2 st.
Så vi lever just nu i total hund kaos!

Cesar Milan, är skit bra, han skulle kunna komma hit och få alla hundar att vara glada och gilla varandra!
Föresten, visste ni att våran hund Milla, heter igentligen Milan!
För våra hanhundar går inte ihop med varandra riktigt.. Så det vore skönt! Fall alla kunde leka tillsammans och vara glada hehe!
Jag kom hem för ett tag sedan från jobbet, köpte med mig en sallad och käkade, och nu lyssnar jag på syrran som snackar om några "vägglöss" vettefan vad det är för något..

Ah jo jag hittade precis vad det var för något, bli inte skrajja nu!

" Vägglössen är inga egentliga löss utan tillhör skinnbaggarna. Flera arter finns. Den som angriper människan heter Cimex lectularius. Anticimex betyder alltså mot vägglus.

Vägglöss är blodsugande. Dagtid lever de i springor i sängbottnar eller möbler.I skymningen kommer de fram och uppsöker en lämplig värd, ofta en sovande människa, som de kan suga blod på.

Vägglusen var ett stort problem i "fattigsverige", men numera har den blivit betydligt mindre vanlig. Den som reser utomlands kan dock riskera att få med sig vägglöss hem i bagaget.
Vägglusen blir 5-6 mm "

I morgon ska jag ner och träna, har just nu den kvinnliga underbara tiden på månaden, så man känner sig sjukt jobbig i kroppen, men jag ska i allafall ner och träna, både i morgon, fredag och på lördag innan jobbet..
Sen i morgon kväll ska jag in till sthlm och gå på bio förmodligen, ska bli mys!
Blir nog Shutter Island!
Nu ska jag i allafall sova, syrran ska låna en av mina sängar först, för daniel kommer senare i natt!
Men sov så gott alla underbara, så hörs vi i morgon igen!

Skulle verkligen vilja träffa honom, tror han är en sjukt mysig och snäll person!
Duktig som fasen är han oxå..

Bild - Lånad av google.se

SKRIV KOMMENTARER! vad har ni gjort idag? vilka är ni som läser min blogg? Vill veta mer om er!
Puss och KRAM ♥

Madeleine » 2010-03-11 | 09:14:58
URL: http://madous.blogg.se/

Vem Daniel? Om det är ditt ex så kan du be honom att ta med sig MINA sockor som han lånade.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback