How will I know?

Jag sitter och lyssnar på massor av gamla låtar på Spotify, haha skit sköönt!
Jag har precis lagt i färg i syrrans hår, hon ska typ duscha nu, sen ska jag klippa henne lite, om det går vill säga!
För jag hittar INTE min frisör sax...
Lite irriterande, har letat överallt.. Hittar jag inte den måste jag köpa en ny!
Så jag ska försöka klippa henne med en vanlig typ liten sax, får se hur det går.. 
 
I morgon gäller det gott folk! Konserten blir av i morgon TOKIO HOTEL, Jag och syrran ska gå.. Min syrras idoler, jag var tvungen att följa med, hon fick inte gå själv.. Men jag tycker det ska bli skit kul, så jag är jätte glad och tacksam att jag oxå fick följa med! Dom är riktigt bra och snygga killarna!
I morgon ska vi börja sminka och fixa oss skit tidigt... Sen ska vi dra hemifrån vid fem tiden, i globen börjar det klockan 19.30, man ska ju vara där innan! Hörde att det var några på ståplats, som redan hade börjat köat i lördags, jag säger bara okej!? Kallt de måste vara nu..

Jag hade tänkt mig, en rosa/korall topp och svarta leggings, svarta höga klackar med lite nitar..
Massor av smink och tuperat hår.. Riktigt rockigt och punkigt.. Ni får se i morgon!
Jag LOVAR jag ska ta massor av kort på oss, tror inte man får ta där inne dock, men ska i allafall ta kort utanför osv.. Så ni får se mina kära läsare!
I dag så var jag nere på gymmet och tränade med syrran, var även en sväng på stan och fixade lite grejer...
Sen drog jag hem och duschade, och senare sen så drog jag till jobbet.. Blev hämtad av pappa efteråt!
Så det var skönt, för det snöade endel och var rätt kallt förut..

JÄTTE FIN gammal kärlekslåt.. Gillar verkligen texten ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback