Helgen

Förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera under helgen, men jag har helt enkelt kännt att jag bara vill ha en "bloggfri helg", vet inte varför men jag orkade bara inte uppdatera.
I bland har man sådana dagar, då man bara inte orkar, ingen lust helt enkelt.
I går var jag först nere på stan tillsammans med mamma, vi var och käkade lunch och kollade runt på lite olika saker, mysigt sådära, de har fått in mycket fina saker på stan!
Speciellt HMs vår och sommar kollektion, är väldigt snygg, mycket fina och färgladda kläder.

Sen på kvällen så var med min polare Mikael, vi hade en as skön chill kväll, vi kollade på "The IT", syrran var med oxå och jag fick grymt skön fotmassage av Mikael, fan vad skönt det är med massage, det är såå guld värt när man är trött och sådär lite halvfrusen, fast det kittlas som fan när man tar med fingrarna mellan tårna, fy fan vad jag sprattlade som en jäkla fisk!

Har ni sett "The IT" om den där äääckliga clownen som går runt och mördar barn?
Sjukt bra film faktiskt, men riktigt läskigt.. Om ni inte har sett den, så rekomenderar jag den verkligen, fast om man är riktigt rädd av sig, så kanske man behöver en kudde att gömma sig bakom;) Eller varför inte en härlig man kanske? haha..

Såhär söt är han i allafall, skulle ni dejta honom? Jag gillar speciellt hans röda hår och snygga händer!
Hans naglar, svarta och långa, det är såååå inne just nu!

Vad händer i morgon då?
Jag ska upp relativt tidigt och träna, börjar ju deffa i morgon, kommer träna inprincip varje dag och käka väldigt nyttigt, men det ska bli väldigt skönt!, och sen ska jag träna och efter det vet jag inte!

Bilder - Lånade av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback