En till, är detta roligt?

vilken frukt åt du senast? Jag käkade ett äpple och en apelsin på jobbet, grymt goda! Speciellt boldapelsiner, dom tycker jag är otroligt smaskiga!
hur ofta äter du plockgodis? Hm.. väldigt olika, i perioder ibland kan man käka det, men sen kan det gå lång tid då man inte äter något alls.
vilket djur hade du varit, om du fick välja? Hund, jag älskar verkligen hundar!
tror du att du kommer att få leva ett till liv? Jag vet faktiskt inte, vågar inte tänka på sådant.
är du värd mer än andra människor? Nej, jag anser att alla människor är lika värda när man föds.
vilken familjemedlem står dig närmast? Svårt att säga, är nära mina systrar, men jag kan inte välja sådant, står nära hela min familj, kan inte göra skillnad på dem.
vad heter du på facebook? Mitt namn
vilket barnprogram är roligast? Hm, jag vet inte faktiskt, gillade Björnes magasin när jag var yngre i allafall!
är tjejer eller killar bäst? Tjejer helt klart ;)
har du varit på en gayklubb? Nej inte ännu, men det ska ske inom snar framtid, det vore skoj!

äter du kanterna på brödskivan? Ja helt klart, fattar inte dom som inte gör det.
är du vegetarian/vegan? Nej det är jag ikke, tror på djurens rättigheter, men jag är inte vegetarian/vegan.
vart hittade du den här listan? På listboxen.
har du en egen lägenhet? Nej
vilken kamera har du? Hm, en 10 meg pix, men jag minns inte vad det är för märke.. Och jag orkar inte springa i väg och kolla nu heller, bara för denna lista ;)
vad har du valt för bild här uppe? Här uppe?
vad vill du bli kallad? Drottning, nej men mitt namn?
vad hade du hetat, om du fått välja? Det vet jag faktiskt inte, hm.. kanske Chanel
om du skulle återfödas: skulle du vara kille eller tjej? Haha, vilken fråga! Ingen aning, tjej förmodligen.
vad gör du just nu, i denna sekund? Sitter och är kissnödig och svarar på den här listan, faktiskt riktigt roligt, för man måste verkligen tänka igenom massor av saker!
vilka sidor och program är du inne på just nu? Google, bloggen, min bank osv.

hur många timmar sov du inatt? typ 6 timmar
vilken tid gick du upp imorse? vid nio tiden, fast snooooozade klockan ett tag ;)
hur många har du på msn? Några hundra
hur många tjejer/ respektive killar? Haha, vem fasen, skulle verkligen sätta sig och räkna killar och tjejer på msn, när man har flera hundra?
hur många blommor har du i ditt fönster? Jag har en ståtlig blomma, förmodligen är den så ståtlig för att den är plast och slipper vattnas, jag lyckas bara döda mina blommor.
vattnar du dem själv? Som jag sa tidigare, så är den plast ;)
te eller kaffe? Inget av det, avskyr te, det smakar bara varmt vatten och kaffe gillar jag inte heller!
laddar du ner film/musik olagligt? Herregud..
eller lyssnar du via spotify? Jag har spotify
är du inne på msn? Nej inte just nu

vad har du för påslakan? Vita, det ska vara enkelt och stilrent ;)
vart är du just nu? Jag är i vardagsrummet, ska snart in i sovrummet och slagga!
sitter du på en stol från ikea? Nej, sitter i en soffa från någonstans.
tuggar du på något, isåfall vad? AH tuggar på min tunga.. Nej tuggar inte på något.
när städade du ditt rum senast? Ska städa i morgon, det är de enda jag säger!
när träffade du din morfar senast? Några veckor sedan
vem är du kär i? Ingen
har du nån sjukdom? Hoppas jag inte
vad händer i höst? Det får vi la se
vad är du i stjärntecken? Skytten

vilken film såg du på bio senast? Jag såg "farsan" så jäkla bra film!
rött och svart eller vitt och grönt? Rött och svart
frukt eller godis? Frukt
vad äter du till frukost? Olika, men macka typ, eller flingor, youghurt.. väldigt olika!
vilken typ av film gillar du? Jag är väldigt svag för skräckisar, men gillar ju komedi, thriller och drama oxå!
och vilken gillar du inte? Jag har rätt svårt för barnfilmer, tecknade filmer som visas på bio osv.
vilka är din favoritlåtar just nu? Jessica Simpsons - Dont have to let go
om du blev gravid nu, vad skulle du göra då? Beror på omständigheterna, men just nu vill jag inte ha barn.
brukar du tejpa över din mun? Ah, varje natt, så att jag inte snarkar.. HM NEJ!
var du på dreamhack? Eh, nje..?

hur ser dina strumpor ut, är de sexiga? Ah skit sexiga, vet faktiskt inte hur ett par strumpor kan bli sexiga ens? Något som är sååå sexigt är när vissa män har sandaler med strumpor på sommaren, som de har dragit upp till knäna, där kallar jag snygga strumpor ;)
hur ser dina underkläder ut? Svarta string och svart BH
när blev du taggad på facebook senast? Någon helg sen, är inte så aktiv i Facebook, har precis skaffat tillbaka det.
http://cabaoo.com/listboxen/?p=2&id=485


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback