En liiiten lista

SENASTE
1. Kompisen du träffade:
Lisa
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: Mamma
4. Du kramade: Lisa

IDAG
5. Kläder:
Leggins, kofta, linne
6. Bättre än igår: hm..

IMORGON
7. Är det:
En ny dag
8. Planer: Jobba, träna, dra en sväng på stan.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Det låter vi dagen utvisa, förhoppningsvis slipper man tråkigheter

FAVORIT
10. Nummer:
Har inget, men 7 kanske.  
11. Färg: Har flera
12. Årstid: sommar och vinter haha
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: Trött

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?:
Gick på toa
16. Vad åt du sist?: En piggelin
17. Vad irriterar du dig på?: Otåliga och dumma människor
18. Tror du på distansförållanden?: Ja, i viss mån
19. Vem tänker du på just nu?: Hakar
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Förmodligen, vi pratade nyss.  
21. Vart reste du sist?: Minns inte riktigt
22. Vad gjorde du igår kväll?: Jobbade
23. Liknar du din mamma eller pappa?: Pappa mest tror jag
24. Ler du ofta?: När jag är glad
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Skönhet
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Ibland gör jag det, men ser dem inte så ofta
27. I vems säng sov du i igår natt?: Mammas dubbelsäng med syrran och vovvarna.
28. Vilken färg har din tröja?: Grön

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?:
Ja  
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Många gånger
31. Gråter du när du skadar dig?: Ibland, beroende på hur ont det gör självklart

GLÄDJE
32. Är du en glad person?:
När jag mår bra, så är jag glad
33. Vad gör dig glad?: Att känna sig nöjd med sig själv och med allt, vara frisk och att mina nära och kära är det också, att saker rullar på utan problem.
34. Önskar du att du var lyckligare?: Ja
35. Är lycka överskattat?: Nej
36. Kan musik göra dig glad?: Ja verkligen, riktigt sköna låtar på telefonen eller datorn är grymt mycket värt.

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Ja
39. Har du en flick/pojkvän?: Nej
40. Är du nöjd med det?: Ibland, ibland inte
41. Är du kär?: Nej

HAT
42. Vem hatar du verkligen?:
Kan jag inte ta här
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: Haha nej det har jag ikke, funkar det?
44. Är du en mobbare?: Nej, tror inte på mobbning
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Ja
46. Har du blivit sviken någon gång?: Ja

SKOLAN
47. Gillar du skolan?:
Ja, skolan är till för att lära sig och utvecklas, gör det bästa av det!
48. Favoritämne?: Hm.. har flera, Svenska, Engelska typ
49. Värsta ämne : Matte, sjuuuukt tråkigt..
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Det minns jag inte                                   

Listan är hämtad från: http://cabaoo.com/listboxen 

http://cabaoo.com/listboxen/?p=2&id=50


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback