En hemlis

Jag sa ju till er att jag skulle berätta någonting "personligt" om mig själv.
När jag var liten, runt kanske 4-5år gammal, så lurade min storasyster som är 17månader äldre än mig, i mig att jag var en kille, och jag trodde verkligen på det!
För när jag var liten, så hade jag kort hår och mörkt, min storasyster hade långt blont hår, då sa hon till mig att att alla som har långt och blont hår är tjejer, och killar har korta och brunt hår.

Och eftersom hon var min storasyster, min förebild o allt så litade ju jag på henne..
Jag frågade till och med mamma och pappa om jag var kille, men dom skrattade mest åt det och sa "nej det är du verkligen inte, tjejer kan oxå ha kort och brunt hår", men jag trodde faktiskt på detta under en period, att jag verkligen var en kille..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback