Ballar av stål

Kolla på ballar av stål, så jävla bra program..
Jag garvar alltid sönder mig, tycker det är såå roligt.. Speciellt "en jobbig djävul" haha han är så jäkla skön.
Vad har ni gjort i dag?
Förlåt att jag inte har bloggat förän nu, men jag har varit upptagen hela dagen, har varit med min storasyster på akuten, för hon är sjuk och fick hjärtklappningar och mådde väldigt dåligt, så vi åkte in.
Har suttit där i X antal timmar och när vi var påväg hem sen så sa jag till henne att jag ville färga hennes hår och klippa henne, jag sa till henne att hon kommer må så mycket bättre då.

Man gör faktiskt det, när man har pysslat om sig själv!
I går kollade jag på Melodifestivalen med mina systrar, vad tyckte ni om att Anna vann?
Jag tyckte det var jätte bra faktiskt, hon är värd att vinna.. För hon har så otroligt vacker röst och verkar vara en underbar tjej, jag tror faktiskt det kan gå bra för henne!

Jag har haft ont i halsen oxå :( INTE BRA! hoppas de är bättre i morgon så jag kan träna, jag hoppas, hoppas.
Det känns lite bättre i allafall nu, vi käkade tacos idag, sjukt gott och sjukt mätt är jag oxå!
Efter en hel dag på akuten så var det skönt att bara äta lite och ta de lungt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback