Tja Tja bloggen, det är ett jävla liv!

Tjooo fan! Vad gör alla människor just nu?
Jag sitter med min syrra och Jakob och kollar lite tv och myser, vi har käkat lite godis, druckit lite dricka o sådär!
I dag har inte varit någon bra dag faktiskt, vi har mest sprungit runt i regnet i stockholm..
Det var verkligen jobbigt, för det var sjukt mycket folk ÖVERALLT!
Jag pallade nästan inte ens att gå in i olika butiker, för att vart man än gick så gick man in i folk överallt, det var bara LITE irriterande, kändes som att man var på mellandagsrean igen, fattar inte, det är ju en vanlig lördag ellerhur? eller? något jag har missat?

Just nu sitter vi och kollar på filmen "på smällen" har ni sett den? den är så jävla rolig, har sett den typ 3 ggr..
Handlar om en kille och en tjej, som har en "One night" och sen blir hon gravid.. och dom behåller barnet tillsammans, och undertiden så uppstår det känslor.. skit bra och rolig film faktiskt! ¨
Var ju inne i sthlm och skulle kolla på lite kläder/grejer till konserten på torsdag, men jag hittade verkligen ingenting.. köpte bara en "body butter" från The body shop, skit gott luktar den!
Träffade en kompis från jobbet påvägen hem från sthlm oxå, så vi satt och tjattrade!

I morgon ska jag upp relativt tidigt och jobba, börjar 13.00, går vid kvart över 12, promenerar till jobbet!
Så får väl sova till 10 typ, det är skönt!
Inne i sthlm så var det en skit skum tant som sprang omkring och skrek med ett paraply, tyckte lite synd om henne faktiskt..

Sånthär body butter köpte jag! Köpte den "vita" Finns i alla olika möjliga lukter och smaker tänkte jag säga haha.. Verkligen ett tips skulle jag säga, 165kr:- per!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback