Ny dag nya tag!

Är ett bra uttryck som jag verkligen gillar, vilket menas att varje dag är en ny möjlighet..
En ny möjlighet att göra det man vill och att förändra saker och ting!
Jag ska i väg ner och träna snart om en liten stund med syrran, vi ska kööööra kööööra, sen har jag några samtal jag måste ringa vid klockan fem, och sen ska jag duscha, göra mig i ordning och så ska vi dra till min kompis!

Blir myskväll med film, hundarna ska med oxå!

Nu ska jag sminka mig och packa ner lite saker till gymmet, vi hörs nog senare eller i morgon!
Ha det skit bra idag, hoppas ni får en underbar dag!
Pusss o kraaaaaaaaaaaaaam!

Det här är Amandas nya husdjur, visst är den söt?
Hoppas den inte rymmer på natten bara..
Petra blev den döpt till!

Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback