Lever vi i snökaos?

Har ni kollat ut idag?
Trött man blir alltså, måste det bli mer snö? Man ska inte klaga alltså, men ibland så räcker det ju bara..
Jag och syrran har varit lite sega idag, efter en rätt så intensiv vecka och helg, så vi funderade på att dra på bio i kväll bara hon och jag, umgås..
Vi ska kolla på "Farsan", haha den är tydligen skit bra...
Vi kommer nog garva sönder oss, förmodligen.. haha vi har bokat biljetter och ska dra ut i detta sköna väder och bara hoppas på att alla tåg/bussar går som dem ska, det måste väl sluta snöa snart?

I går hade vi det trevligt, jag och syrran var hemma hos Jakob med hans tjej Anastasia, och så var Robert, Foffo, Jojje, Niklas och en till tjej som jag inte kände..
Vi kollade lite på hockey, najs vi vann!
Men sen så satt vi bara och snackade och hade det trevligt, så det var mysigt..
Men vi skulle egentligen sova över, men det gick inte för ena sängen hade gått sönder haha.. Så vi fick skjuts av pappa hem, så det var tur! Inge skönt väder igår heller..
Vaknade med världens huvudvärk, i nacke och huvudet.. Jag sov lite för högt med huvudet, hade 2 kuddar, så jag låg på något sätt som jag fick väldigt ont i nacken av.. Så vaknade och hade ont i skallen och nacken..
Farsan, here we come!




Farsan hjälper er hur man fixar tjejer, se och lär!

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback