Ingenting blev som jag planerade denna helg..

Jag hade planerat så mycket för den här helgen, jag hade tänkt att jag skulle i väg ner och träna i går, men det han jag inte.. när jag kom hem var klockan sex tror jag, och gymmet stängde klockan sju..
Sen så gjorde jag inte så mycket, var skit trött.. satt uppe till säkert 4 på natten.

Sen i dag, så blev det massor av strul, bland annat så försov jag mig till klockna 3 på dagen, fattar ni ,helt stört.. Hela mitt dygn har vänt på sig totalt..
Jag hade ställt klockan på 10, för att jag skulle ner och träna, för gymmet har öppet till klockan 13.00 på lördagar.. Men hann jag det? nej.. Blir irriterad över sånnt, och sen har jag grym huvudvärk oxå.. Typ ont i kroppen.. sjukt störande..
Nu ska jag städa upp i mitt rum, sen får jag lite folk över förmodligen..
Om inte alla ska ut på hamn, men vi får se, kanske blir hamn endå, who knows..

Har köpt en jätte fin gul orkide till farmor, hon fyller ju år i morgon.♥



BILD - lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback