Hemköring

Haha jag och Amanda tog en hembeställning av hamburgare, fan va gott!
Haha det blev ju ingen bio för oss, för typ inga tåg eller bussar kör just nu, så vi blev skit besvikna faktiskt!
Vi hade verkligen velat gå på den bion "farsan" men vi ska se den i veckan nu tänkte vi i stället..
Inte så roligt att åka ut och bli strandsatt sen haha.. Not that fun!

Så jag och Amanda ska käka hamburgare som kommer om en timme och sen så ska vi kolla på "the shining", som vi lånade av jakob i går, jag har alltid velat sett den versionen från 80talet..
Så det blev lite andra planer, men det får funka det med!
Kanske kommer över 2 kompisar till oss, vi får se.. 
Har någon gjort sån hembeställning förut? Jag har gjort det kanske 3 ggr och det funkar oftast skit bra..
Jag har verkligen ingen lust att gå ut i detta vädret och handla, även om det bara är 10 min till affären..

Seee yah!
Pusssss


Bild - Lånad av google.se
Madeleine » 2010-02-21 | 11:43:33
URL: http://madous.blogg.se/

Jag äter typ aldrig skräpmat, men hade jag gjort det då hade jag nog utnyttjat den där hemkörnings-grejen, absolut ;) :) Kram på dig Emma.

Emma » 2010-02-21 | 22:42:14
URL: http://sweetpee.blogg.se/

Jag inprincip aldrig skräpmat, hatar pizza ex. men hade inte käkat på hela dagen typ och kunde fan inte gå ut genom dörren till affären för det var snö storm, så då passade det bra!



Men då du väl äter skräpmat, så har du ett tips!

Madeleine » 2010-02-22 | 10:08:23
URL: http://madous.blogg.se/

sv: Yes, ett bra tips om man är insnöad och sugen på en hamburgare Emma :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback