Happy valentine's day!

Hur mår ni läsare?
Jag är sjukt trött idag.. tröttare än vanligt, jag har jobbat idag.. sov skit dåligt, sen var jag hos farmor och lämnade min present till henne innan jag började jobba.. Hon blev jätte glad så det var roligt att hon gillade det, hon fick en orkie (gul) med en skit snygg kruka, och sen fick hon en mugg där det stod "farmor" på, med hjärtan.. Hon fick oxå ett jätte gulligt kort, hon blev jätte glad, jag med!
Sen vid klockan fem så hämtade pappa mig efter jobbet, vi drog och hämtade upp syrran och åkte bort till farmor och käkade jätte god middag, lax, potatis och sås, och grönsaker.. sen blev det tårta..MUMS.. 
Gymmet i morgon.. 

Nu ska jag ut med vovvarna och kissa, dom är galna och springer runt som små busar i hela lägenheten.. 
Har precis fått tag på Michelle, har försökt få tag på henne i flera dagar, vi skulle nämligen haft MYS kväll i torsdags, va uppe hela natten kolla film och bara ha mys! 
Hon skulle åkt hem och komma senare, men dök aldrig upp, och nu fick jag veta att jag hade gett henne fel nr som hon hade skrivit ner på en lapp (eftersom mobilen är borta).. Hon hade ringt och kommit till någon Sara, snuttan då.. så vi ska ta och köra en bio här snarast!
Hon är nämligen jätte lätt att få tag på just nu, eftersom hon inte har någon mobil, den blev snodd :/ lite surt, ny var den och allt oxå.. Så vi får facebook chatta ibland.. 

Här är snuttan!
En jobbarkompis på jobbet trodde vi va systrar, är vi lika? ♥
Beauty lady!

Michelle » 2010-02-14 | 22:42:55

Behöver jag verkligen säga hur underbar du är eller? Du är så fin. Fan va glad jag är att jag började jobba på Telge, annars hade jag aldrig fått träffa dig. Du är underbar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback