Fryser som f*en

Kallt, burr.. Jag fryser om fötterna och känner mig trötter..
Jag ganska nyligen kommit hem, käkat lite, kollat på datorn och tv!
Fick skjuts hem av Alex, gulligt av honom! Vi bor precis brevid varandra typ, så han åker samma väg.
Hm.. I dag då?

Jo jag var på gymmet och körde tillsammans med syrran, sen drog jag och jobbade.
Jag och syrran snackade om vad vi skulle ha för outfit på konserten vi ska på, vi ska verkligen göra oss riktigt rockiga, så vi ska in till sthlm, i helgen troligen och kolla lite saker, typ läder och nitar ;) 

Nu ligger jag i sängen, sååå skönt att lägga sig ner.. trött är man!
Tidigt i säng haha, brukar bli vid 04.00, kanske vänder nu ;)
Sov gott alla!

SJUKT SNYGGT!


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback