Dirty Dancing

Jag har inte haft möjligheten att uppdatera mig, för min blogg har inte gått att komma in på!
Försökte hela kvällen i går kväll, för jag tänkte blogga lite, men det gick inte för mig, någonting med serven..

Jag har precis varit ute med hundarna och ätit frukost.. Somnade sjukt sent i går, tror jag somnade vid 04.00 eller något, och vaknade vid 9-10 tiden av att mamma var inne och pratade haha.. minns dock inte om vad..
Har precis snackat med min kompis Mikael, så skönt att snacka av mig med honom ibland, han är så grymt bra att prata med, man behöver inte dölja någonting utan man kan prata om precis allting.. och han ger skit bra svar och kommer med förslag.. Tack för att du finns min vän!

I går hände det inte så jätte mykt, var nere och tränade.. skit skönt! Fick skjuts till jobbet det var tur det, för jag var lite sen! Sitter lite på msn just nu, ska snart ta ett bad innan jag ska iväg och jobba senare..
Har bestämmt med en kompis att jag och syrran ska sova där på torsdag, vi ska kolla film osv... han har nämligen FF i veckan, så det är najs! 
Sen i helgen ska jag på bio tänkte jag, vilken film och med vem vet jag inte ännu!
Kanske ska ha en kompis över helgen.. men vi får se vad som händer!
Det återstår att seeeee vad som händer i helgen, men jag och madde har i allafall planerat att nästa fredag ska vi ut och dansa, det ska bli skiiit najs, va längesen vi va ute tillsammans själva!



Juste jag tror aldrig att jag har berättat det, men jag älskar verkligen att dansa!
Önskar att jag hade dansat mer när jag var barn, jag gick nämligen lite danskurser o sådär, så ja önskar att jag hade fortsatt som barn och ännu idag, så kanske man hade varit proffs HAHA;)

En av de bästa låtarna någonsin! RIP Patrick Swayze ♥



Bild - Lånad av google.se
Madeleine » 2010-02-16 | 12:02:09
URL: http://madous.blogg.se/

Dirty dancing filmen och den där låten är ju bara så bra :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback