Juste glömde berätta det!

Jag glömde berätta en sak för er som hände på kryssningen! ♥

Sara Löfgren var där som gäst artist, hon är ju såå sjukt duktig!
Jag har gillat henne sen jag hörde henne första gången i Fame Factory, hon har en sån sjukt speciell och underbar röst, jag dansade till alla hennes låtar som hon sjöng på kryssningen, jag älskar dom!
Hon satt bakom oss sen även efter "showen" och snackade med några tjejer, förmodligen någon av hennes manager oxå, otrolig tjej verkligen! Så jäkla cool är hon, hon har barn, tatueringar och kort snyggt svart hår..
Hon är sig själv.. till 100%! CRED till henne!♥

Kolla in denna videon och lyssna på låten, så sjukt fin.
http://www.youtube.com/watch?v=SmJWZoZ1Seo&feature=related


Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback