Gott nytt år alla!

I kväll smäller det, det är då vi tänker tillbaka vad vi har gjort hela året?
Jag minns inte allting, men minns mycket, vet i allafall att jag ska göra mitt yttersta för att få ett bra år och ett bra liv.. Ska gör allt för att lyckas!
Blir middag i dag hemma hos farmor med släkten och hundarna, som är rädda för raketer.. Stackarna.
Sen blir det lite raketer och sådär, mysigt!

Sen vet jag inte om jag ska vidare på någon fest, det finns lite olika alternativ faktiskt, flera fester, men får se!
Hoppas ni alla får en trevlig kväll! Så hörs vi säkert att senare eller i morgon!
En kompis till mig berättade att hon skulle fira nyår på en båt, fan vad najs när klockan blir 00.00 och man går ut på däck och kollar på alla fyverkerier! Det måste vara sjukt häftigt!
Det ska jag fan ta o göra något år!
Gott nytt!
Har bunkrat upp kylen oxå ;)

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback