Ricky Martin är tydligen bög..


 Jahapp, nu har han kommit ut ur "garderoben".

Till sist har han lämnat dubbellivet bakom sig, Ricky Martin medger för första gången att han är bög.
"Jag är stolt att berätta att
 jag är en lyckligt lottad homosexuell man", skriver popstjärnan på sin hemsida.

Jag har nästan alltid trott att han antingen har varit bög eller bi, men jag tycker det är bara skönt och bra för honom att han verkligen ha börjat vara "ärligt" mot sig själv..
Man har rätt att vara vem man är och leva som man vill, oavsett om man är hetro, homosexuell, eller bisexuell!

Jag kan i allafall tro att han krossade endel tjejers hjärtan när han väl kom ut som homosexuell, för han är ju inte helt fel att titta på..
Minns videos från honom på 90 talet, inte helt ful! 
Så, vad har ni gjort idag?
Jag kom hem precis för en halvtimme sedan, var och käkade med några kompisar från jobbet på MAX tog en sånhär nyttig kyckling delight, den var rätt god, har käkat den några gånger förut, så den funkar! I dag så har jag varit nere och tränat med syrran, vi tog en promenad ner i det fina vädret och pumpade på gymmet! Det var sååå skönt! Vi ska ner i morgon oxå, efter det så drog jag och köpte en sallad på pressbyrån och tog med till jobbet, och käkade medans jag hade rast, vid klockan sju tiden! Den var faktiskt väldigt god, kyckling sallad, men rätt dyr tror jag, 53 kr, är det billigt för en sallad, eller dyrt? Jag vet faktiskt inte riktigt!

Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback