Glad påsk!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har faktiskt inte kunnat blogga för jag har inte haft något internet!
Vårt internet eller telefon funkar inte, så jag har köpt mig ett "comviq surf" paket, skit smart, kostar 299kr och sen så fyller man på med pengar för en dag, en vecka eller en månad!
Alltid bra att ha ett sådannt, så det kommer användas flitigt när internet strular eller om man ska iväg så kan man ta med det överallt! Så jag är lycklig.. :)



Föresten, så kollade jag på Ellen förut idag, och då fick jag se Kelly Osbourne för hon var där och dansade med en kille, hon är tydligen med i något typ "lets dance" liknande. Gud vad fin hon har blivit alltså, hon har blivit jätte fin och tränad i kroppen, kolla för och efter bilderna på henne!


Bilder - Lånade av google.se
Tele2/Comviq » 2010-04-03 | 12:27:43

Hej Emma,



Vi på Comviq är riktigt glada att du rekommenderar vårt Comviq Surf. Det är precis som du beskriver det, enkelt att bara tanka på när man ska använda det och enkelt att ta med om man ska åka bort.



Vi på Comviq tänkte bara förtydliga att om du tankar på med en Dagssurf för 29 kronor kan du surfa i 1 dygn eller upp till max 0,5 GB. Om du tankar på med en Veckosurf för 89 kronor kan du surfa i 7 dagar eller upp till max 2 GB. Tankar du på med en Månadssurf för 249 kronor kan du surfa i 30 dagar eller upp till max 5 GB.



Vi hoppas att du kommer ha mycket positiv och rolig använding av ditt Comviq Surf.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell. Tele2/Comviq.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback