What's up everyone?

Jag har varit dålig att uppdatera om mitt liv de senaste dagarna, och det beror helt enkelt på att jag inte har mått så bra och varit trött.. men jag ska bättra mig, LOVAR!
I dag har jag varit hos polisen på morgonen, sen har jag varit hos tandläkaren och sen stack jag och tränade.. Var även en sväng på stan men hittade ingenting, just för att man har typ sett ALLT i denna stad..
Kvällen för mig har varit väldigt lugn och skön faktiskt.. Har städat i mitt rum.. så nu är det skiiinande rent haha ;)
Det blir en tidig kväll för mig i kväll, ska ta något lätt att käka sen ska jag sova, sov bara 4 timmar i natt typ, var uppe sjukt tidigt i morse och somnade sent.. Enligt en kompis så var det en rätt najs fest på nån klubb inne i stan, men jag pallade faktiskt inte att gå någonstans, det är ju såå sjukt kallt ute??
Man har ju nästan ingen lust att gå ut, jag gick ut i mina skyhöga nya klackar som jag btw ÄLSKAR, men det var lite dåligt väglag för dem, lite väl halt ute! Men som TUR var så tog jag med mig ett par till skor, så bytte om lite snabbt på bussen till ett par uggs, känns som att gå med tofflor utomhus, helt sjukt!
Men dom är inte äkta, som jag sa till min kompis Mikael, att jag skulle aldrig lägga ner typ 1500spänn på ett par sådanna, nooooooot! Mina gick väl på typ 300 spänn och är as sköna att ha sådanna här dagar...

UGGS är oxå väldigt inne bland "kändis folket", och dem går runt med sånna när det är 25 grader varmt ute i L.A, det fattar jag dock inte.. Men men, upp till var och en!
För er som inte vet vad ett par uggs är..
Alltså ett par uggs på sommaren? fattar inte..


Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback