Trött tjeeeej..

Jag är en trött och frusen tjej just nu, hur har ni haft det idag?
Jag har varit och tränat, och sen så har jag gjort en del andra saker..

Fick låna mammas sköööna jacka när jag var ute i dag, hon gillar inte att jag använder den egentligen, absolut inte för att hon är snål eller så, utan för hon tycker att jag har en tendens att lägga beslag på vissa saker..
Vilket jag förstår henne, jag ska ta och köpa mig en liknande när jag får pengar!

Vad tycker ni bäst om?
sommar eller vinter?

Jag gillar vintern för alla högtider och mysiga stunder, man får träffa alla, ta hand om varandra.
Jag fyller även år på vintern, och brukade åka upp till våran stuga på vintern oxå, tyvärr har vi inte den kvar längre.. Längtar fortfarande.
Sommaren är skön oxå, sola bada och resa... Ledigt oxå, uppskattas av många.. då man har tid att bara ta det lungt, njuta av det fina vädret.. Ligga i gräset, gå utan skor på gräsmattan..
Emma käkar skorpor, det var evigheter sen..

Bild - Lånad av google.se

MickeJ » 2010-01-12 | 18:18:52

Jag älskar vintrar, speciellt när dom är så vita som denna.

Sommaren har lite dåliga minnen från barndomen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback