Sorry för dålig uppdatering!

Men har inte haft någon inspiration att blogga ikväll..
I bland har man bara inte det, ingen lust alltså..
Har haft en lugn dag idag, städat mitt rum ordentligt och bytt gardiner, kändes skönt faktiskt!
Har även varit ute på en låång prommis med syrran och hundarna, det var skönt men väldigt kallt..
Man hade nästan domnat bort när man kom in igen, himlen var jätte fin när vi gick , rosa aktig!
I morgon ska jag ner och träna i rätt bra tid, sen käka lunch med syrran på stan och följa med henne på ett möte.. Sen ska jag hem en sväng, duscha o lite så, och iväg igen!

Jag kan tyvärr inte följa med på hockey i morgon :(
Min farbror och hans fru Rajaa har åkt hem nu, tomt...
Hoppas vi ser dem snart igen!
Därför jag är lite låg, är så kul när dom är hemma..
Vi är aldrig nöjda vi svenskar?
När det är för varmt vill vi ha snö och när det är för kallt så klagar vi på det, när det endå är en riktig vinter..
Tycker vi ska vara glada för vad som är, fast jag vet.. Ibland är det lätt att klaga på saker..
Men man ska vara glad för vad man har!


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback