SOLSKEN!

Vaknade vid 12, sjukt sent..
Har precis badat och klippt klorna på hundarna, Casper gillar det inte men han var sååå duktig!
Jag och syrran ska ut på en långpromenad med hundarna nu, så dom får leka lite i snön och få ordentligt med motion, både vi och hundarna, det är ALDRIG fel!
För jag orkade aldrig upp i morse, skulle egentligen iväg och tränat, men väckarklockan ringde, men jag steg aldrig upp.. haha.. tyvärr.. Så nu har dom stängt, så jag kan inte dra dit nu..

Sen i kväll ska jag kolla på hockey med pappa och syrran hemma hos farmor, det ska bli najs!
Me love hockey..
Nu ska jag sminka mig och göra mig iordning!
Puss o Klem♥
Den här bilden var väl otroligt fin?


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback