Solsken på en lördag

Det var verkligen SOL ute när jag vaknade i morse..
Jag blev såå glad, vaknade rätt tidigt, var ute med hundarna och sen gjorde jag mig i ordning och drog ner på stan! Först sprang jag till gymmet, tränade och sen drog jag en sväng på stan och lämnade tillbaka en sak och köpte några andra grejjor, ska färga håret i kväll, och klippa mig lite..
Så skönt när man får se solen, men det är grymt kallt ute, säkert 15 - grader eller något, någon som vet? för här är det sjuuukt kallt.. Man vill nästan inte gå ut, men hundarna måste ju ut självklart!

Här är dagens skörd, älskar HM verkligen, för jag är ju klubb medlem där, och dem har alltid massor av erbjudanden osv..

Denna hårfärg är skit bra, Black/Brown från Schwarzkopf!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback