Ska fylla denna, hur orkar man egentligen?

Jag är klar med mina 300frågor, fan vad tid det tog!

300 Frågor
1. Vad heter du?
Emma
2. Vad kallas du? Emma
3. Vad vill du bli kallad? Jah, vad ska man välja?
4. Födelsedatum? 7e dec 1988
5. Stjärntecken? Skytt
6. Lunar? Hm ah visst, för kanske 10 år sedan? Nej bara för det så ska jag in där och glutta nu! 
7. Msn? Ah, vill du ha den? ;)
8. Helgon? Hells no
9. Vart bor du? Sverige
10. Vad har du för mobil? w910i (röd)

11. Har du en egen dator? Japp
12. Vem är din/dina bästisar? Oj har flera.. men Sussie och mina systrar delar nog första plats!
14. Vad ska du göra i sommar? Steka i solen, kanske resa något, förhoppningsvis jobba och tjäna pengar!
15. Favoritfärg? Har ingen, men gillar faktiskt persiko färg, den är snygg som fan!
16. Turnummer? Har inget där heller, vinner man på trav då?
17. Vad älskar du mest? Älskar många
18. Intressen? Träna, vara med kompisar, med min familj, mina hundar, dansa, festa, shoppa osv..
19. Favoritband/artist? Har måååånga som jag gillar..  
20. Favoritlåt?
FAN vilka svåra frågor, har sjukt många!

21. Namnsdag? 23 juli tror jag..
22. Vad skulle du vilja heta? Ville heta Esmeralda när jag var liten, men inte längre :P
23. Vad heter du på din msn just nu? Emma_(F)
24. Hur många online? Runt 25 st, har rensat min msn lista enormt! Skönt faktiskt.
25. Vem är din 15:onde online? Rebecca, en gammal klasskompis.  
26. Vem har du blockat?
Haha oj, en del
27. Hur många olika grupper har du? 2 st
28. Har du några olästa mejl på hotmail? Nej inte just nu.
29. Har du några nya kommentarer på bdb? Har ingen bdb som jag använder aktivt.. Tyckte det var tråkigt..
30. Isf hur många? donno

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? ahmeh aaah...
32. Beskriv ditt hår? Mörkt rätt långt, VOLYM gillar jag!
33. Har du några piercingar/tatueringar? Japp, har 2 st, en fjäril på vänster höftben och mitt namn på insidan av handleden..
34. Vart skulle du bo om du fick välja? Vill se mycket av världen, men vart, hur eller med vilka har jag ingen aning om..
35. Bor du i lägenhet eller villa? Lägenhet
36. Vilken färg är snyggast på kläder? Bland annat svart, passar till allting..
37. Vad har du på dig? En oversize tshirt..
38. Har du något i håret just nu? japp en tofs
39. Vad har du gjort idag? I dag har jag tränat, varit med en polare, snackat skit, kollat på TV, ätit tacos och städat!
40. Vad ska du göra imorron? Jobba på dagen, sen vet jag inte.

41. Hur mår du just nu? Jorå, det är najs.. ligger i en nybäddad säng och städat rum!
42. Hur brukar du annars må? Det beror ju på från dag till dag..
43. Är du sjuk? Det hoppas jag inte
44. Har du ont nånstans? Hade ont i huvudet förut i dag, men inte just nu..
45. Har du gått till tandläkaren detta året? Snart, ska dit den 27 jan tror jag..
46. Vad heter din pappa? Erik
47. Har du några syskon? Japp 2 st systrar 
48. Vilket är ditt favoritdjur?
Hund, helt klart.
49. Äter du ofta godis? Försöker käka det så sällan som möjligt, men det händer..
50. Vilket är ditt favoritgodis? choklad tror jag

51. Vad är det finaste som finns? Är det här man ska svara kärlek?   
52. Vilken är din favoritdryck?
Pepsi max 
53. Vilket är ditt favorit tv-program?
hm.. har inget tror jag, gillar flera..
54. Vilken är din favoritveckodag? Fredag tror jag, gillar den dagen.. det är oftast slutet på en arbetsvecka, och det är ofta då man hittar på något mysigt..  Söndagar gillar jag dock inte..
55. Vem är din förebild? Har många..
56. Vad är bäst med dig? Mig?  
57. Har du några komplex?
Jag vet inte riktigt, har man det så gör man något åt det, så ser jag på det..  
58. Hatar du någon just nu?
Ja det tror jag.. 
59. Vem hatar du?
Det kan jag inte säga
60. Har du kysst en apa? Ah på en fest en gång, vaknade upp med honom dagen efter oxå, det var inte roligt kan jag säga, tandborsten en vecka efteråt..
Haha trodde ni på detta?

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha? Har redan dem bästa som finns!
62. Är du allergisk mot något? Japp penicillin  
63. Har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
Som jag sa tidigare, inte aktiv i det..
64. Hur många bilder har du lagt ut? En eller 2 tror jag..
65. Vad har du valt för bild här ovan? Har ingen bild där just nu..
66. Vilket band är det sämsta som finns? Haha hm...
67. Är du kär? Nej
68. Isåfall i vem? Bert ?
69. Vad är din civilstatus? Singel
70. Är du cool? Helt klart

71. Är du homofob? Nej, verkligen inte. Har vänner som är homosexuella..
72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken? Japp 
73. Isåfall vilken/vilka?
Näh, lite olika bla nattstad
74. Vilket är det fulaste tjejnamnet? Petra? haha nej jag vet inte..
75. Vilket är det fulaste killnamnet? Bert?
76. Har du varit hos frisören det här året? Det här året har precis börjat, har inte hunnit dit ännu.. 
77. Använder du nagellack?
Japp ofta 
78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
Jag har långa gardiner 
79. Har du eget rum?
Japp det har jag
80. Har du en dubbelsäng? Yes, har 2st 90 sängar som sitter ihop.. Så 180 ;)

81. Har du en egen platt tv? Platt kan jag nog inte säga att den är haha! 
82. När flyttade du senast?
2-3 år sedan..
83. Vilken stil har du? Har nog en kvinnlig, stylish?  
84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med? Ingen tror jag, eller jo kanske Leonardo Dicaprio eller Taylor Kitsch.. haha
85. Vilken kändistjej har snyggast kropp? Men haha ofta? 
86. Vill du bli känd?
Ah visst, om det kan gynna mig och min omgivning på något sätt.
87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? Nej  
88. Har du hoppat studsmatta det här året?
Nej inte ännu!
89. Vilken är den godaste frukten? Päron eller Vindruvor tror jag..  
90. Äter du grönsaker varje dag?
Japp inprincip

91. Dricker du så mycket vatten som man ska? Jag dricker mycket vätska, men skulle nog kunna dricka mer vatten, men det blir endel vatten när man tränar!
92. Är du underviktig, normalviktig eller överviktig? normal
93. Hur lång är du? runt 176, men vill vara 180, så jag hoppas jag är eller blir det!  
94. Är du nöjd med dig själv?
Ja klart, men man kan alltid bli starkare, mer tränad osv. Tror aldrig att man ska nöja sig riktigt med sig själv, utan alltid kämpa och sträva efter mera.. Då menar jag både personlighet/insidan och utsidan.. 
95. Vad är du bra på?
Att läsa människor
96. Har du en egen hemsida? Japp, har ju en blogg? :) 
97. Är du medlem på den engelska bilddagboken?
Nej, verkligen inte haha
99. Vad är klockan just nu? 23.40
100. Är det jobbigt att svara på frågor? Nejdå, det är rätt så roligt faktiskt! 

101. Hur ser din dataskärm ut? Rätt stor, fin, härlig, mysig ;) 
102. Har du städat idag?
Japp, jag har städat idag!
103. Har du varit ute idag? Jepp
104. Vem ringde du senast? Mikael
105. Vad var du senast arg på? Haha, minns inte riktigt.. 
106. Vad har du för status på msn just nu?
Online 
107. Är du ofta inne på msn?
Japp, håller kontakten med många där som inte bor i min stad.
108. Önskar du att du var tjockare? Haha, nej! verkligen inte, varför skulle man önska det :S
109. Hur många hus har du bott i? Haha ja du, det tar vi en annan gång.. 
110. Är du medlem på last.fm?
Nej, vet inte ens vad det är för något.  

111. Lyssnar du på webradio? Ibland, men väldigt sällan. 
112. Bäddar du sängen?
Japp
113. Har du lätt för att somna? Ibland, ibland inte.. 
114. Snarkar du?
haha, det hoppas jag inte, kan nog hända ibland om man är riktigt förkyld!
115. Vad har du för startsida? msn.se 
116. Har du ett sladdlöst tangentbord?
japp
117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon? Nej, för man hör typ ingenting då, och jag hatar när andra har det som jag pratar med.. brukar ha headset! 
118. Vad lyssnar du på just nu?
Tvn, en skräckis på 5an..
119. Vad har du för ögonfärg? Jag har gröna ögon
120. Vill du tatuera dig? Har redan gjort det 2 ggr, och ska göra snart igen troligen!

121. Vad har du för visningsbild på msn? En på mig i rött läppstift!
122. Vilka sidor/program är du inne på nu? Här, msn och facebook. 
123. Laddar du olagligt ner musik?
Men herregud?

124. Har du en egen ipod? Nej, har musiken i mobilen..
125. Är du fet? alltså? räcker det inte nu? Nej!  
126. Vad önskar du dig i julklapp?
Julen har redan varit.. 
128. Har du sett filmen linas kvällsbok?
Japp det har jag, eller typ halva.. lite skum.. 
129. Är du emo?
Nej det är jag inte..
130. Vad stör du dig på? lögnare, dumma människor, osv.  

131. Vad är emo enligt dig? Fördomar 
132. Brukar du lyssna på hög musik?
lagom
133. Vad gör du om dagarna? Jag jobbar, jag tränar, jag umgås med kompisar, jag umgås med mina hundar, min familj osv.. 
135. Vilken är din favoritläsk?
been there done that  
136. Vad är din favoriträtt?
Har nog ingen favvo sådär.. Men jag gillar verkligen Lax och kyckling! 
137. Vad tycker du om raggare?
Har väl ingen direkt åsikt om dem, förutom att dom åker runt i raggar bilar?
138. Vad tycker du om punkare? samma där?
139. Har du skärt dig nån gång? Nej, inte med flit i allafall 

140. Är du död? Skulle man sitta här och svara på de här frågorna nu då i sådana fall? 
141. Är du osynlig?
hm.. nej?
142. Filar du naglarna? Japp, fast nu är dom korta, rätt tråkigt..
143. Har du fräknar? Nej   
144. Har du posters på dina väggar?
Haha komihåg lappar eller? nej det har jag inte.. 
145. Vem är snyggast i My Chemical Romance?
Den blonda i sånafall?  
146. Vem känner du som har haft mest mobiler?
Haha helt klart min farbror, som jobbat på sonyericsson i typ 15 år ;)
147. Vilket är ditt favoritämne? Ligger på typ typ Engelska och psykologi..  
148. Vilket ämne hatar du?
haha matte?
149. Vilket ämne har du bäst betyg i? Många 
150. Vilket ämne har du sämst betyg i?
matte tror jag, för jag hade inte intresset till det.. matte är som att spela piano, du måste träna för att kunna det..

151. Favoritstad? Vet inte faktiskt..
152. Favorit loka? Päron tror jag? smakar som typ piggelin 
153. Cola eller cola light?
light
154. Älskar du din dator? klart 
155. Är din dator bög?
hm.. nej tror jag inte.. Vad menas med det egentligen?
156. Vad är ditt favoritplagg? Har många!  
157. Vilka affärer handlar du oftast i?
Gillar HM, dom har snygga saker.. köper det som jag gillar..
158. Vart handlar du? Lite överallt? 
159. Favorit tvserie?
Har ingen  
160. Tycker du Top Model är roligt?
Japp, eftersom jag är intresserad av hår/smink/move .osv.. så är det väldigt intressant och roligt för mig..

161. Vilken är din favoritbok? Har ingen favoritbok, men "pojken som kallades det" är väldigt mäktig och sorlig.. Gråter nästan när jag läser den..
162. Favoritfilm? Titanic tror jag, den är hur mäktig som helst
163. Vilken är den bästa musikgenren? Rock  
164. Bada eller sola?
Sola
165. Katt eller hund? Hund!
166. Åska eller sol? SOL! 
167. vinter eller sommar? 
vinter och sommar! 
168. Knarkar du?
nej?
169. Röker du? fest röker ibland..
170. Snusar du? Nej!
 
171. Äter du?
Äta bör man, annars dör man 
172. Snattar du?
ah, varje måndag.. brukar bli en nöt på konsum
173. Röker vattenpipa? Nej, luktar så sjukt äckligt.  
174. Är MER gott?
Japp ibland 
175. Tycker du om salt?
 I lagom mängd, hatar när dom saltar popcorn för mykt eller pommes.. det är så sjukt äckligt..
176. Har du kysst din egna spegelbild? Japp, har gjort många pussmärken på speglar ;) Haha hallå? man har ju varit 15 faktiskt :P  
177. Vad tänker du när du ser din spegelbild?
Oh yeaaah! haha, nej vet inte, är väl olika.. 
178. Ät en banan?
Ah jag ska, men har ingen hemma just nu tyvärr..
179. Har du runkat nångång? Inte mig själv haha 
180. Använder du för mycket hårspray?
Ah ibland..

181. Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Ah, absolut, jag sitter med timer oxå, så att det blir rätt antal minuter i mellan varje gång oxå.. ehm.. not..
haha vem kom på att man skulle göra det?  
182. Favoritsäng?
Hästens? 
183. Har du en snopp? 
Hm nej..  
184. Har du sovit i en säng på ett varuhus?
Nej, men jag och en polare har dock råkat välta en säng på Åhlens.. sorry..  
185. Vill du ha sex just nu? 
Nej  
186. Har du ljugit någon gång?
 Ja 
187. Favoritmeny på donken?
Cesar sallad grillad, eller QP meny.. beror på! 
188. Donken eller burger king? 
Donken, helt klart! 
189. Svart eller vitt?
Svart 
190. Rosa eller grönt?
Rosa

191. Död eller levande? Levande
192. Rädda joppe? Okej!
193. Tittar du på tv just nu? Japp, en skräckfilm på femman.. har sett den typ 3 ggr nu.. 
194. Skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Nej, det tror jag inte. 
195. Favoritkaraktär i simpsons?
Gillar inte simpsons men om jag måste säga någon så får det väl bli lilla bebisen.. hon är söt!
196. Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? Ehm nej, men kanske sitta i publiken! ;P 
198. Skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?
Aldrig i livet..  
199. Skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
Hm.. nej, det tror jag inte.. 
200. Städat eller stökigt?
Städat

201. Bästa sexplatsen? Duschen tror jag, beror på hur livlig man är ;) 
202. Favorithalstablett?
Ah, vix blå?
203. Är du ofta sjuk? Mja.. vet inte vad man ränkar som ofta?  
204. Gillar du anonyma bevakare?
Haha det beror väl på?
205. Vågar du rapa högt inför andra? Beror på vilka man är med..
206. Skriver du mer än 2 utropstecken? Ah ibland, om jag är riktigt arg! haha
207. Vad är klockan nu då? 00.16 
208. Vad är det för datum?
17/1-2010 
209. Vad ska du göra sen?
Sova, när jag är klar med detta!
210. Är du inne på msn nu? Japp, söker stöd i mitt skrivande haha!

211. Hur många har du blockat på din msn? Tror du man räknar sådant? 
212. Är nallar söta?
Ja en del.. 
213. Är Rob söt?
Vem är Rob? 
214. Vart handlar du helst mat?
Typ ica, konsum.. 
215. Favoritglass?
Piggelin eller Magnum tror jag.. 
216. Hemmakväll eller fest?
Fest och hemmakväll
217. Privat fest eller festa med folk på stan? stään.. 
218. Ditt nordiska favoritland?
Hm..  
219. Älva eller vampyr?
Älva 
220. Gud eller djävulen?
Gud, självklart.

221. Vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha? hm.. nån bra? 
222. Hus eller lägenhet, vad väljer du? En läcker takvåning  
223. Favoritgrönsak?
Tomater eller broccoli
224. Har du anorexia? Nej 
225. Vem shoppar du helst med?
Mig själv, gillar inte när någon står och stampar..
226. Räcker hundrakronor till mycket när du är inne på H&M? Nej, typ shampo och balsam..
227. Hur vill du dö? En fridsam död, då man har levt ett långt och lyckligt liv, det vill väl alla? 
228. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Sjuk fråga.. tänker inte ens svara på den..
229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? Inte svara på den heller.. Det spekulerar man inte i..
230. Är bilddagboken den bästa sidan som finns?
 Jävla tjat om bilddagboken, NEJ! 

231. Hur ofta sitter du vid datorn? Varje dag, mer eller mindre..
232. Har du klippt ditt eget hår? Japp, många gånger..
233. Har du gråtit efter att du varit hos frisören? Ja, när jag var liten någon gång och mamma klippte mig i page, då grät jag!
234. Favoritöl? Dont like beer  
235. Vitt eller rött vin?
Usch, inget av det.
236. Öl eller vin? I sånnafall öl..
237. Coca cola eller red bull? Pepsi max! 
238. Vad ska man blanda vodkan med?
Sprite är gott 
239. Havet eller sjön?
vet inte, båda..
240. Favoritö? Öland! I allafall i Sverige! Har inte varit på Gotland ännu, skulle vilja åka dit någon gång! 

241. Vem står dig närmast; mamma eller pappa? Båda, men bor med mamma. 
242. Vad klarar du dig inte utan?
Många saker.. 
243. Behöver du mer kärlek?
Tror inte man kan få nog av kärlek!
244. Blir du full varje helg? Nej verkligen inte, inte längre.. 
245. Är du natt eller dagmänniska?
Både och!
246. Är du vampyr? Nej, det är jag inte..  
247. Har du varit med i något rollspel?
Ah.. think sooooooo... 
248. Favorit "the sims"-spel?
Livet i en lägenhet! :D  
249. Festa eller festival?
Festa och Festival!  
250. Ska du på pride? 
Inte vad jag vet nu, men inte omöjligt! 

251. Vill du det då? Ah visst, kanske, det skulle nog vara kul! 
252. Är du transa?
Hm, nej jag är inte transa..
253. Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Men usch, vilka jobbiga frågor..
254. Vad skulle du välja, åka framåt i tiden eller bakåt? Inget 
255. Barn eller vuxen?
Vuxen
256. När ska du flytta hemifrån? Vi får se! 
257. Eller har du redan gjort det?
Nej, bor med min mamma och syster..
258. Går du i kyrkan varje söndag? Nej, men jag borde gå dit oftare..
259. Svävar du på rosa moln varje fredagkväll? Nej  
260. Har du piercat någon?
Nej det har jag inte.. skulle nog inte våga..

261. Är du laglig? Beror på vilket sätt ;) 
262. Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?
Ah, om man kände för det, upp till var o en! 
263. Värsta musikstilen?
haha jag vet faktiskt inte.. 
264. Resesätt du föredrar? 
de flesta, bil, tåg, flyg funkar! 
265. Är Britney en bra mamma? 
Ja, jag tror hon är en bra mamma, med dem förutsättningarna som hon har..
266. Vem är du mest lik i mumintrollet? Lilla my kanske? när man har en "tofs boll" på huvudet..  
267. Vilken skådespelare är hetast?
Vet inte 
268. Tvättbräda eller ölmage?
Bräda
269. Vill du ha barn någon gång? Ja det tror jag. 
270. Har du sjungit singstar nångång?
Haha nej faktiskt inte

271. Vilken är din favorit då? Av vad? 
272. Favoritparfym?
Hm.. har många.. men gillar Versace, deras är gudomliga. 
273. Använder du deodorant?
Ehm ja?  
274. Är du beroende av nånting?
Ja
276. Favoritradiokanal? MTV/5an..
277. Favoritbil? Ferrari
278. Vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år? Helene vem?
279. Favoritförfattare? Astrid Lindgren, en underbar kvinna!
280. Vad vill du bli när du blir stor? Massor! 

281. Favoritmodeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet? Sofia tror jag.. 
282. Senaste biofilm du såg?
Bröllopsfotografen 
283. Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?
Nej, verkligen inte.. 
284. Är du rik eller fattig?
Medel 
285. Vad tycker du om Beckhamfamiljen? 
Har ingen direkt åsikt, tror bara att Posh, är väldigt olycklig.. Hon ser alltid så leden ut på alla bilder osv.. Man vet inte vad som händer bakom stängda dörrar..
286. Favoritsport? HOCKEY♥  
287. Silvertåget eller kustpilen?
Silvertåg?  
288. Har du sett filmen spökhistorier?
Nej, ären bra eller? 
289. Var den bra då?
Sa ju att jag inte hade sett den.. 
290. Vilken historia är läskigast?
Riktiga historier

291. Har du långt hår? Japp 
292. Vill du ha längre/kortare? 
Längre 
293. Schlagernörd eller?
Haha, räknas det om låtarna sätter sig på skallen? Nej men endel kan vara bra! 
294. Kungafamilj eller president?
President
295. Sämsta veckodagen? Söndag tror jag.. tycker den e sjukt tråkig.. 
296. Har du en dålig hårdag idag?
Nej, den har varit relativt bra!
297. Tror du på ett liv efter döden? Japp, men vad vet jag inte.. 
298. Är du politiskt intresserad? 
Ibland, om de inte blir för mycket snack..  
299. Är du rädd för att dö?
Jag vet inte, kanske..  
300. Vad är klockan nu då?
00.44


http://cabaoo.com/listboxen/?p=2&id=451

MickeJ » 2010-01-16 | 21:41:10

Fyll i Emma fyll i!..hehe

Ser ut som perfekt natt-underhållning ju.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback