Pink Nails

Jag har målat mina naglar roosa och fina, hääärligt!
Jag myser med mina vovvar, skönt att ha en jätte slapp helg faktiskt, det är grymt skönt ibland, inte göra någonting alls, sen jag kom hem från stan så har jag färgat håret, klippt topparna, badat, smörjt in mig och målat mina naglar, skit skönt att ha typ eget SPA hemma!

Jag ska ta lite bilder på mig tänkte jag, lägger inte ut så mykt bilder på mig själv personligen på bloggen, vet inte varför faktiskt, så jag får börja lägga ut mer bilder på mig själv i bloggen!
Min lilla Casper är förkyld, han ligger och snörvlar, det är ju inte lätt när man är liten vovve och det är såhär kallt ute.. han hostar och låter jätte tjock i halsen, liksom slemmig.. Stackaren.. Tar på han hans lilla rock när vi är ute och går, det behöver han!
Vi har tänkt på att köpa han en ny rock snart, för hans lilla rock har gått sönder, det är ett hål i ryggen på den, så han behöver en ny faktiskt, speciellt när det är såhär kallt ute! Han blir jätte frusen om tassarna oxå, i bland när vi är ute och går,så börjar han halta och tittar upp på mig som att han vill säga "bär mig snälla", det är typ någon form av kramp han får när de är såhär kallt, då bär jag han ett tag, masserar och värmer hans tass, och sen brukar de gå över..

Något sådannt täcke skulle man köpa till Casper, ser riktigt varmt och skönt ut!


Bilden kommer från en sida som heter http://lechien.se den är jätte bra, där kan man beställa olika hundsaker, så som kläder, koppel, halsband, godis osv..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback