Pink is finee..

Mmm.. Kom hem precis, trött som ett litet frö..
Är tydligen sjuk oxå, har bakterier i urinen, som jag måste kolla upp hos läkaren i morgon..
Så ska upp tidigt i morgon och ringa läkaren..
Men blev faktiskt piggare när jag såg den här snygga korsetten från HM:s hemsida..
Jag har alltid tyckt att korsetter är otroligt läckert och snyggt, använder själv det i bland.. 


              Tycker bara denna är otroligt söt..

Bild - Lånad av http://www.hm.com

Nu ska jag poppa mig själv lite popcorn, kollar på något "snusk" program på 3an,
ska försöka hitta någonting som är lite roligare att kolla på..
Föresten, kollade ni på dokumentären i går, gick sent på natten, typ vid 02.00 eller något, men i allafall den handlade om 2 killar som inte kunde sluta onanera.. Det var helt sjukt, typ 15 ggr om dagen, det hade blivit som ett tvångs beroende för dem och man fick se när dem sökte efter hjälp o sådär, och tillslut så blev dem bättre faktiskt, men det var riktigt synd om dem faktisk!
Sov så gott sen.. ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback