Nyårsafton!

Hoppas ni hade det bra i går på nyår!
Jag hade det toppen, först var vi hemma hos farmor med min farbror, hans fru, syrran, jag och alla hundarna!
Vi käkade en jätte god middag med kalkon, hasselbackspotatis, grönsaker och goda såser, det var underbart gott!
Jag drack lite cider, och så åt vi tiramisu till efterätt, det var underbart!
Sen vid halv 12, så drog vi i väg till stan till min pappa och hans sambos lägenhet, som ligger mitt i stan..
Och firade 12 slaget där med lite champagne och smällde massor med raketer! Dom var jätte fina!
Min farbror hade köpt dem, han köper alltid massor med fina raketer!♥

Sen gick vi upp och fikade lite, det blev cheesecake.. mmmmm.. så gott det var, pappas sambo Anna som hade gjort den, hon är så duktig på tårtor överlag.. och jag brukar inte ens gilla cheesecake, men den var god!
Så nyårsafton var underbar och mysig!
Så glad över det.. tack alla underbara människor..
Här är lite bilder från i går..



















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback