Ny design, you like?

Vad gillar ni min nya design?
Som jag har suttit och knåpat med i några timmar här faktiskt!
Jag är så petig av mig, och sen så var det ett tag sen jag höll på med HTLM koder..
Men men, det artar sig ! ;)

Vad gör ni då?
Jag skulle egentligen ha städat mitt rum, jag tänker inte ens visa hur det ser ut där..
Man borde göra en sån för/efter bild, på när man har städat, men jag vågar fasen inte göra det..
Det är inte fint där inne just nu! Men det ska bli ändring!
I morgon ska jag upp rätt tidigt, i väg på stan och träna med syrran, sen ska jag hem och fixa tacos här hemma och käka med mamma och syrran, sen kommer Sussie över en sväng, får se om vi drar med några polare och hittar på något annars gör vi nå annat! ♥

Seee yah.. Puss!


Casper hälsar hej! ♥

MickeJ » 2010-01-16 | 21:44:18

Casper verkar sååååååå söt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback