Nattblogg

Man kanske skulle starta en nattblogg?
Som man bara bloggar om på nätterna och aldrig på dagarna..
Men samtidigt? hur roligt skulle det bli? Jag vet inte , det kanske skulle bli skit roliga inlägg, typ som de jag skrev när jag kom hem från krogen med Sussie, haha..
Ni vet ju att jag älskar skor och väskor?
Jag har bilvit kär nu.. Shit alltså..
Vet att jag inte borde.. Men jag kollar bara, ska inte beställa något!
Har redan massor av skor och väskor, så det vore slöseri just nu, men det är ju fint att titta på!

Fris & Company skor, 14 cm perfektion..

Diesel väska, helt sjukt snygg!

Bilder - Lånade från http://www.nelly.com

MickeJ » 2010-01-16 | 21:43:42

14cm?!...sjutton..höjdskräck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback