How nice

Jag har varit och jobbat, nu är jag hemma hos pappa..
Han och hans sambo bor nere på stan, han fyller nämligen år i morgon, så vi ska fira honom lite här med att käka lite mat osv.. Myss pyss..
Storesyrran kommer, ska bli kul o se henne, har inte träffat henne på ett tag nu, sen i jul tror jag, hon bor i Flen med sin kille och deras hundar.. Så hon är inte hemma så ofta, så det är kul att träffa henne!

Jag är sååå sjukt hungrig och de luktar skit gott från köket, kurrar verkligen i magen..
Gör nästan lite ont, har bara käkat i morse.. Så jag är hungrig!
Fan vad trött jag var i morse när jag vaknade, det var helt sjukt..

Hur skön är inte denna bilden? Jag skulle inte tacka nej till att åka utomlands en vecka och steka..

Bild - Lånad av google.se

Madou » 2010-01-25 | 10:54:31
URL: http://madous.blogg.se/

sv: Jag skrev ":/" eftersom att jag tyckte att det var tråkigt att du hade läst det där jag hade skrivit. Inte för att jag blev ledsen över vad du skrivit om mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback