Hockey

Snart ska jag åka i väg, vi ska kolla på hockey, på TV juförsig.. Men det är alltid roligt!
Jag och syrran var ute med vovvarna på en låång promenad, och det var sjukt kallt..
Ni skulle sett mig, jag hade mjukisar, sneakers, en tröja, mössa och en tjockjacka..
Men jag skulle ha haft någonting under mjukisarna, för mina ben domnade bort efter ett tag, BOKSTAVLIGEN..
Men det var skönt endå, skit fin himmel var det oxå, typ persikofärgad.. Glömde kameran!
Vet inte vad som hände i kväll, kanske ska träffa upp några kompisar senare, vi snackade om det i går..
Men vi får se hur det blir, hockey ska jag kolla på i allafall, funderar på att köpa en sallad!

En tjejkompis ringde i morse, hon var fly förbannad, så vi snackade nästan i en timme, hon var tvungen att få prata av sig lite, hoppas de blir bättre för dig gumman!

Ha det så bra alla nu! Så hörs vi senare sen, eller i morgon!
Pusssss o kleeeeeeem♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback