Heeeeeeeej hopp!

Jag vaknade rätt sent.. Tror det var vid klockan elva faktiskt!
Men det var skönt att få sova.. det är det nästan alltid.. Fast ibland när man sover för länge, så blir man bara tröttare och tröttare haha..
Jag ska käka lite, vid klockan ett typ, sen ska jag sminka mig, ta lite bilder faktiskt tänkte jag ;)
Wanna seee? hehe.

Sen ska jag packa min väska och dra ner till gymmet och köra gärnet, sen ska jag iväg igen och kommer inte hem förens vid klockan 10 i kväll.. Så då kan jag blogga lite mera!
Var ute med vovvarna i morse, det är inte lika kallt ute idag, men massor av snö är det iallafall, så det är skööönt! Vi gick över en isbana haha och jag höll på att ramla..
Kollar på Top Model, såå jävla kul o kolla på, jag gillar ju allt sånnt!, fast nu var det slut.. Nu kommer "How I met you mother" Det är så jävla grymt!

Här har ni en gammal bild på mig, när jag var typ 17år eller nått!
Check her out ;) hahaaa


Vi hörs lite senare sen! Kissss♥
MickeJ » 2010-01-13 | 21:53:46

Du hadde en väldigt bra dag hörde jag.

Hehe nice blondiebild..hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback