Haha, vad annat kan man göra än att skratta?

Så sjukt pinsamt.. hittade en sida som heter www.felsms.com och ni kan ju gissa vad det handlar om?
Alltså om folk som har skickat sms till fel personer.. haha här kommer några exempel, alltså jag skulle skämmas sönder...

Till: Pappa
Sms: Hur ofta runkar du? Svara ärligt
Svar: Inget

Förklaring: Skickade till en killkompis var jag säker på men det blev pappa som fick den frågan. Det var jobbigt att sitta och äta middag 2 timmar efter det. Hade jag haft pengar så hade jag flytt från Sverige


Till: Mamma
Sms: Har lagt en klick sprutgrädde på kuken. Sugen så skynda dig hit.
Svar: Nej fy. Du ska inte prata så där. Jag tror inte Emilie vill höra sånt där heller.

Förklaring: Ville att tjejen Emelie skulle få lite grädde i sig tyvärr så skickade jag till mamma. Hämska tanke


Till: Pappa
Sms: Grattis på födelsedagen Hunk! Jag är din och öppen hela dagen, Du får fria händer och jag gör vad du behagar. pusslove<3 /din sexslav
Svar: Men va fan Emma! Tack för erbjudandet men jag överlåter det där till din mamma. Ses snart

Förklaring: Min pojkvän och pappa fyller år på samma dag och jag höll på att skriva grattis till dom. Såklart råkade jag skicka smset som skulle till pojkvännen till min pappa istället. Lite pinsamt blev det alllt eftersom pappa visste vad som väntade min pojkvän.


Till: Pappa
Sms: Tror aldrig jag har varit sådär kåt som jag var idag, han tog mig redan i hissen och fick mig att komma innan hissen nådde min våning, där vi sedan fortsatte i flera timmar, tur att mina föräldrar inte är hemma för annars hade dom väl trott att någon höll på att dö.. så som jag skrek haha älskar dig hörs sen <3
Svar: Vem är killen?

Förklaring: Ja det skulle ju naturligtvis till en av mina vänner men så råkade det hamna i pappas inkorg, har väl kanske aldrig skämts så mycket...


Till: Chefen
Sms: Började raka lite på sidorna, sen blev det som ett gift, kunde inte sluta så jag rakade bort allt. Så nu har jag en helrakad fitta som du ska få sätta på i kväll. Puss
Svar:  Trevligt men både du och jag lever i förhållanden och det är inget vi skall förstöra på en händelse. Tack för informationen. Nu vet jag

Förklaring: Skickade detta till min chef som till 100 % trodde att jag skickat rätt. Jag berättade för min sambo när han kom hem och han skrattade ihjäl sig.


Till: One night stand
Sms: Nu förstår jag varför vissa opererar in silikon. Hon jag hamnade hos i natt hade behövt det.
Svar: Och du behövde en penisförstoring. Googla upp en bra klinik så kan vi gå tillsammans

Förklaring: Skickade till en tjej jag träffade och sov hos kvällen innan pinsamt nog. Det var meningen att skicka till min polare.


Till: Victor
Sms: Jag hade sex med victor igår, herregud jag höll på att dö han hade ju fan längre hår på pungen än vad tomten har skägg!
Svar: Du va inte heller så jävla skön din fitta

Förklaring: Skulle till min bästa kompis, hamnade av bara farten hos killen jag hade haft sex med.. måste jag skriva att jag aldrig träffade honom igen?


Till: Mig
Sms: Hej min sockerpulla. Varför svarar du inte, pillar du på musen eller? ;)
Svar: Inget

Förklaring: Från pappa... No more comments


ALLTSÅ JAG SKRATTAR SÖNDER MIG!! fy saatann va pinsamt!

Bild - Lånad från google.se
Text - Lånad från www.felsms.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback