Faaan vad kallt det är ute!

Kom hem precis, det är såå sjukt kallt ute.. helt seriöst, hade ont i händerna när jag kom in, och då ljuger jag inte...

Varje gång dem öppnade dörrarna i bussen så typ spände jag mig skit hårt, för det var så kallt, men det blir däremot bara värre och värre när man spänner kroppen.. då fryser man mer..
I går städade jag och syrran hela lägenheten, det var sååå fint när vi var klara, jag städade rent vårat toa skåp, som var så sjukt äckligt.. helt seriöst..
slänge massor av gamla tandborstar och tomma flaskor, blev en hel stor påse, sen städade jag rent allting och det blev jätte fint!
Bara toan tog mig typ 1 timme haha..
Sen damsög jag och städade i hallen och vardagsrummet..
Syrran fixade köket, diskade jätte bra och tvättade luckorna och spisen!
Det var skönt när allt var rent och snyggt sen..

I kväll vid halv sex tiden, så ska min farbror komma och hämta oss, vi ska på middag hemma hos farmor, med min farbror och hans fru.. Hon ska laga någon god mat, och så ska vi ha middag!
Dom åker nämligen i morgon, min farbror och hans fru bor somsagt inte i Sverige, han bor i Afrika och hon i deras lägenhet i Montreal i Canada.
Så det ska bli skönt, så man hinner träffa dem lite mera innan dem åker :(


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback