En till!

1.Vad heter du, och vilka är dina vanligaste smeknamn?
Jag heter Emma och jag brukar inte ha några smeknamn. Men ibland när man ska till sjukan och dom ropar upp en i väntrummet så brukar dem säga Emma Maria.. Maria är mitt andra namn.

2. Vilken tid på dygnet föddes du?
Jag har för mig att jag föddes på natten, men det kanske inte stämmer, eller dagen vare nog.. hmm..

3. Har du några syskon? I så fall, vad heter dem, och hur gamla är de?
Jag har 2 syskon, Sarah heter min storasyster som är 22 år gammal, och min lillasyster heter Amanda och är 16år gammal.

4. Hur mycket tycker du det är lagom att ge för ett par jeans?
Beror på, kanske runt 800kr..

5. Var bor du? HEMLIS

6. Har du alltid bott i samma kommun? Nej

7. Gillar du att bo där du bor nu?
Jo jag trivs bra här..

8. När du är 45, var bor du då? Har jag absolut ingen aning om..

9. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då?
Aldrig i livet..

10. När du festar, dricker du mer än vad de flesta andra gör? Ah det gör jag nog..

11. Har du någon gång provat droger? Nej!

12. Om du var pank och fast i Amsterdam, skulle du då överväga att prostituera dig själv för att komma hem?
Fan vilken sjuk fråga, ehm.. jag hade nog ringt mamma eller pappa?

13. Tänder du på porr mellan två individer av det kön du inte är? haha oh yeees!

14. Har du någon gång velat vara det kön du inte är? Nej, eller ibland när jag var liten så gillade jag inte tjej kläder, som klänningar och sådant, var en pojkflicka då.. haha!

15. Vilken kroppsdel gillar du mest hos dig själv? Ansiktet

16. Vilken/a är din/a favoritfärg? Jag gillar persikofärg, det är sjukt snyggt..

17. Vilken är din favoritårstid? Har flera, gillar både sommaren och vintern..

18. Vilket datum är det idag när du svarar på dessa frågor? 12/1 - 2010

19. Varifrån kopierade du dessa frågor? http://cabaoo.com/listboxen/?p=2&id=459

20. Lyssnar du på musik just nu, och i så fall, vilken låt? Just nu är det helt tyst här på musikfronten..


RELATIONER
21. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? Min syster

22. Känner du att du älskar dina närmsta vänner? Ja, det tror jag

23. Har du haft ett förhållande som varat i över ett år? Ja

24. Älskar du båda dina föräldrar? Japp

25. Hur länge har du känt din äldsta vän? Hade kännt henne i säkert 10år..

26. Anser du att man kan ha samma relation med ett husdjur som en vän? Ja, djur för mig är en stor del av livet.

27. Är du kär just nu? Nej

28. Har du varit i fler än fem förhållanden de senaste två åren? Nej

29. Vilken relation har du till dina klasskamrater/arbetskamrater? Bra

30. Anser du att det är fel med kärleksrelationer på jobbet? Beror på.. Så länge ingen blir sårad, eller att det stör någon.. Så varsegod!

MOBILEN
31. Vad har du för mobiloperatör? Tele2 comviq

32. För hur mycket ringer du i månaden? Haha oj.. Kanske 400kr

33. Hur många sms skickar du i månaden? Ingen aning, kanske 100st?

34. Vem pratar du oftast i telefon med? Vet inte riktigt..

35. Vad står det i ditt senast inkomna sms? Orkar inte kolla.. 

36. Vilka kontakter har du som börjar på S? Saldo haha, nej har en del.. 

37. Har du haft en 3310? Haha yes, snake is the shit!

38. Har du minst hälften av dina bdb-vänners nummer i mobilen? hm.. vet inte..

39. Kan du din mammas, din pappas, och minst fem vänners mobilnummer? Nej, haha

40. Har du någon gång skickat ett e-mail från din mobil? Nej

PERSONER
41. Vem vill du se som julvärd julen 2009? Arne Weise

42. Vem är den bästa läraren du någonsin haft? Har haft många, men bla Åse

43. Vilka är dina förebilder? Vet inte riktigt..

44. Är det synd om Kikki Danielsson? Ja det tycker jag, att vara sjuk och blå hånad av media kan inte vara roligt..

45. Är det synd om Lars Danielsson? Det vet jag inte..

46. Kan du nämna fem stadsministrar under 1900-talet i Sverige? Nej, och jag orkar inte heller..

47. Uppfattar du att en person är smart bara för att hon/han bär glasögon? Nej

EGENDOMLIGA SAKER
48. Har du en speciell relation till A/K-brunnar? Jag går inte på A - brunnar, skit nördigt men sen "fucking åmål", så har jag nojjat lite haha..

49. Känner du att du ibland har tvångstankar? Ja

50. Har du saker du måste göra innan du kan sova? Förutom att tvätta bort smink och borsta tänderna, så brukar jag ligga med datorn en stund, eller mobilen.. i bland kolla lite tv..

51. Har du en speciell relation till talet "747"? Nej

52. Tittar du fortfarande på barnprogram då och då? Nej, inte direkt

53. Är du hypokondriker? Nej

54. Har du egna uttryck som kan uppfattas konstiga av andra? Vet inte

55. Har någon sagt att du är konstig? Har någon säkert, inte så att jag bryr mig, alla är konstiga på sitt sätt, och det tror jag bara är bra, annars vore man nog tråkig.

57. Försöker du vara annorlunda? hm.. hur försöker man det?

58. Klär du dig medvetet annorlunda? Nej, skum fråga..

http://cabaoo.com/listboxen/?p=2&id=459

MickeJ » 2010-01-13 | 11:34:12

Herregud!, jag fick lite för mycket geekpoäng nu när jag kan nämna 5 statsministrar under 1900talet...herrejösses.



Sen uttryck som kan tänkas konstiga av andra har jag i överflöd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback