Eli Mattson

Jag är rätt seg, trött och fryser lite..
Käkade mat, är inne och kollar lite på blocket.se!
Tycker om den sidan faktiskt, det är kul och kolla vad man kan hitta för roligt!
Kollar på något talang program på 4an, amerikanskt, är en skit duktig kille som sjunger just nu..
Man smälter ju fan.. Shit vad bra han är.. Vilken röst alltså, ryser i kroppen, det är inte ofta jag verkligen gör det bara av en röst.. Alltså, har lyssnat och kollat lite på honom, bla på youtube.. och han rör mig på något sätt när man ser honom sjunga.. det är helt sjukt, brukar inte bli så för mig..
Alltså han är född med en sån otrolig gåva, har sällan hört en kille sjunga så bra.
KOLLA IN HONOM SÄGER JAG BARA!♥
Kolla in detta på youtube.com: Eli Mattson Sings If I Ain't Got You - Top 20 Performance

Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback