Alltså ni kan aldrig gissa hur länge jag sov?

Jag sov till klockan 14.00, till o med typ klockan 14.06... helt sjuuukt!
Jag var bara helt enkelt väldigt trött..
Ska dra ner till gymmet nu och träna, pappa kommer och hämtar upp mig och syrran, ska bli skönt!
Men jag har fortfarande inte hunnit käka något, bad pappa att köpa nått att dricka och en baban..
Ska dra och jobba sen, försöka hinna köpa något att käka innan jag börja! Annars kommer jag bara ha käkat en banan och druckit.. inte så mykt på en hel dag, plus att jag ska träna!
Måste käka för att förbränna!

Min syrra har ritat upp ett kors till mig, skit snyggt.. som jag ska tatuera in, vet inte när dock!
det är sjukt snyggt.. ska ta en bild sen och ladda upp här i bloggen så får ni se!
Funderar på att göra korset på armen..
haha shit vilka söta bilder jag hittade...
Vilken var sötast?♥




Bilder - lånade från google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback