23.06

Hallååååå!
Jag har ingen inspiration just nu, ska färga syrrans hår, och klippa henne.
Men jag bad henne om det var okej att jag gjorde det i morgon istället, för jag är såå sjukt trött..
Vet inte varför alltså, men jag är bara trötter, som fan..

I helgen blir jag hemma själv hela helgen med vovvarna, för syrran drar och mamma oxå, så jag blir helt själv hela helgen.. Då blir det nog att jag tar över någon kompis eller bara latar mig ensam hela helgen, vi får se!
Behöver garanterat städa i allafall, mitt rum ser ut som "hej kom och hjälp mig"!
Ska ner och träna i morgon, sen jobba.. sen är jag ledig från fredag till söndag.. Behöver en break.
Jag tänkte faktiskt vara så tråkig att jag går och lägger mig, vi hörs mer i morgon!
Puss o kram ses på stan..

Lite silikon någon?

Bild - Lånad av google.se
MickeJ » 2010-01-28 | 12:09:55
URL: http://stygians.blogg.se/

Ser mer ut som ett par Volvo krockkuddar.

marina » 2010-02-01 | 22:19:38
URL: http://secramento.blogg.se/

HAHAHAHAHAHAHA FYFAAAAAN!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback