02.02

Jag har kollat runt lite på nätet efter nya designer till bloggen, för jag har inte känt mig helt nöjd..
Jag hittade denna, visst är den snygg? ♥
Jag tycker det ser jätte bra ut faktiskt, tycker den är snygg och lite "udda" cool helt enkelt!
Klockan har blivit ca 02.00 på natten och jag är fortfarande vaken, hungrig är jag oxå..
Ska ta något att käka sen ska jag krypa ner i sängen, jag är säkert så pigg för jag sov ju till klockan 14.00 i dag, vilket jag fortfarande är smått chockad över haha..
Jag hade en skit stressig dag i dag faktiskt, jag får skylla mig själv, som sov såå länge..
I morgon ska jag försöka få lite ordning här hemma, städa lite o sådära..
Sen ska jag dra och jobba, ska inte träna i morgon, skulle vilja men min tränare har sagt till mig att hon tycker jag ska få in en vilodag mellan varje gång jag tränar..
Och det är bra, för gång man tränar så bryts ju muskler ner osv, blir anstängda, så då behöver dom en dag på sig att vila och bygga upp sig, därför är det bra att få en vilodag i mellan passen..
Så jag ska köra nu i dag mån, ons, fredag och lördag morgon.
Sen i mellan mina pass, så promenerar jag väldigt mycket oxå.. Så det är skit bra! Man ska ha planering, det är de bästa.. Det är så jag planerar mina veckor och dagar..
Det har alltid varit väldigt viktigt för mig med struktur, att ha saker klart för mig, vad som ska göras, när det ska göras och hur osv.. Det är väldigt viktigt för mig i allafall..
Hur planerar ni era veckor?

 

Sjukt snygga datorväskor..
Från Ordning&Reda.   
Där har dom massor av roliga och snygga prylar för att hålla ordning! Kolla in deras hemsida
http://www.ordning-reda.com/pages/index.asp?dom=1037&rub=2428&vFamID=2501&vProdID=OR9182


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback