Sverige pussas & kramas!

Haha, kollar roligaste programmet, Sverige pussas och kramas! Så jävla roligt, har ni sett det?
Sånnt där typ skämt sex program haha.. fan vad jag garvar!
Så ett tips, kolla på det om ni verkligen vill skratta!

Vad har ni haft för er idag? Jag stressade på gymmet idag, för jag hade sjukt bråttom.. Men det var grymt skönt! Blev helt slut efteråt, lika skönt som vanligt!
Jag sitter på en värmedyna, så grymt skönt.. när man är lite frusen av sig, så är det sååå skönt att ha värmedynan, det är mammas men jag har lånat den!
Föresten.. ni vet väl vem Johan Glans är? komiker?
Jag måste säga det att jag tycker han är bland dem bästa komikerna som finns i Sverige, alltså man kissar fan på sig av hans skämt, och så har han sån skön dialekt oxå, vad tycker ni om honom?
Han var med i "vi hade i allafall tur med vädret igen", och i den filmen så tyckte jag att han såg ut som en liten gris.. för han hade en rosa skjorta och rosa/blek hud, men det vara bara när han hade den rosa skjortan på sig! Han är sååååå grym!
Jag har redan börjat tänka på vad jag ska göra i helgen, märks det att man är lite trött eller?
Hur man kan sitta på måndagen och tänka på vad man ska göra på lördagen? Kanske för att ha någonting att se fram emot.. nej men jag ska försöka komma i väg och glo på bio i allafall tänkte jag, med en polare.. tror jag tänker se "farsan" Josef Fares nya komedi.. tror den är grymt roligt! Hans filmer han har gjort har varit skit bra faktiskt. Speciellt Kopps har ni sett den? Sååååååå äckligt rolig! ♥


Bild - Lånad av google.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback