Städ dam

Jag och Amanda har städat i lägenheten, amanda har varit jätte flitig inne på toan..
Hon har tvättat hela golvet jätte rent och jag har damsugit och städat i mitt rum och i köket, så vi har varit duktiga och gjorde mamma glad också!

I dag har jag varit nere på stan och tränat, har även varit på ett möte som drog ut lite på tiden..
Lilla Casper är fortfarande förkyld stackaren.. Vi hade tänkt att köpa näsdroppar till honom, med saltlösning, så han får lite lättare att andas, för just nu är han jätte täppt.. Liten då..♥

Vet inte vad som händer i kväll faktiskt, bio hade varit planeringen, men filmen vi skulle ha sett hann vi inte till och sen så funderade vi på att ta en nio bio, men nu är jag så trött och har totalt tappat lusten, plus att man tydligen inte kan förboka biljetter till den filmen heller... den tredje filmen av män som hatar kvinnor..
Men det blir nog i morgon istället efter vi har varit hos syrran i Flen och hälsat på..
Jag tror jag har PMS, det känns verkligen så.. Känner mig lite uppsvullen, sugen på godis och irriterad, eller vad säger ni tjejer? visst brukar det vara ett tecken? haha


Bild - Lånad av google.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback